Avrupa’nın En İyi Sadakat Programı: Paro
Alanında dünyanın en prestijli yarışmalarından The Loyalty Awards’da “Uzun Süreli Sadakat Programı Ödülü” Paro’nun oldu.
2011 yılından beri her yıl gerçekleştirilen ve bu sene Haziran ayında Londra’da düzenlenen yarışma kapsamında 25 kategoride 10’u Türk firması olmak üzere 200’ü aşkın proje yarıştı. Paro “Uzun Süreli Sadakat Programı” kategorisinde, Türkiye’nin önde gelen markalarının da bulunduğu finalistler arasından birinci seçildi.
Sadakat programları konusunda uzman profesyonellerden oluşan jüri, Paro’yu bu ödüle layık görme sebebini; “Paro 19 milyon üyesiyle Türkiye’nin en büyük sadakat programlarından biri. Paro Programı, sürekli değişim içinde olan bir pazarda devamlılığını ve adaptasyonunu koruyarak, 9 yılı aşkın bir sürede çok farklı marka ortaklıkları ile mükemmel sonuçlara erişmiş ” şeklinde açıkladı.
Tanı, Paro ile kazandığı bu başarıya 19 milyon üyesi, tüm çalışanları ve Paro Dünya’sının değerli markaları ile birlikte ulaşmanın haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyor.
Tanı Hakkında
Tanı, 13 senelik deneyimi ve 44 milyonu aşkın müşteri kaydı ile Türkiye'nin en zengin veri tabanlarından birisini yöneten bir veri şirketidir. Farklı kanallara entegre olabilen teknolojik altyapısı ile ulaştığı müşteri verilerini toplayıp anlamlandırarak, Veri’den Verim yaratan, bütünleşik (omnichannel) deneyimlere dönüştürmektedir.
Bu misyon ile 23 farklı sektörden 65’i aşkın markaya, web, mağaza ve mobil ortamlarda; Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi Hizmetleri, Doğrudan Pazarlama ve Saha Aktiviteleri, Mobil ve Lokasyon Bazlı Çözümler ve Veri Tabanı Pazarlama Hizmetleri sunmaktadır. Koç Topluluğu’na bağlı faaliyet gösteren Tanı, 2014 yılında hayata geçirdiği 6.000’den fazla kampanya ile müşterilerine 1.2 milyar TL’nin üzerinde ilave ciro artışı sağlamıştır ve toplam 7 uluslararası ve 6 yerel ödüle layık görülmüştür.
http://www.tani.com.tr
2011 yılından beri her yıl gerçekleştirilen ve bu sene Haziran ayında Londra’da düzenlenen yarışma kapsamında 25 kategoride 10’u Türk firması olmak üzere 200’ü aşkın proje yarıştı. Paro “Uzun Süreli Sadakat Programı” kategorisinde, Türkiye’nin önde gelen markalarının da bulunduğu finalistler arasından birinci seçildi.
Sadakat programları konusunda uzman profesyonellerden oluşan jüri, Paro’yu bu ödüle layık görme sebebini; “Paro 19 milyon üyesiyle Türkiye’nin en büyük sadakat programlarından biri. Paro Programı, sürekli değişim içinde olan bir pazarda devamlılığını ve adaptasyonunu koruyarak, 9 yılı aşkın bir sürede çok farklı marka ortaklıkları ile mükemmel sonuçlara erişmiş ” şeklinde açıkladı.
Tanı, Paro ile kazandığı bu başarıya 19 milyon üyesi, tüm çalışanları ve Paro Dünya’sının değerli markaları ile birlikte ulaşmanın haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyor.
Tanı Hakkında
Tanı, 13 senelik deneyimi ve 44 milyonu aşkın müşteri kaydı ile Türkiye'nin en zengin veri tabanlarından birisini yöneten bir veri şirketidir. Farklı kanallara entegre olabilen teknolojik altyapısı ile ulaştığı müşteri verilerini toplayıp anlamlandırarak, Veri’den Verim yaratan, bütünleşik (omnichannel) deneyimlere dönüştürmektedir.
Bu misyon ile 23 farklı sektörden 65’i aşkın markaya, web, mağaza ve mobil ortamlarda; Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi Hizmetleri, Doğrudan Pazarlama ve Saha Aktiviteleri, Mobil ve Lokasyon Bazlı Çözümler ve Veri Tabanı Pazarlama Hizmetleri sunmaktadır. Koç Topluluğu’na bağlı faaliyet gösteren Tanı, 2014 yılında hayata geçirdiği 6.000’den fazla kampanya ile müşterilerine 1.2 milyar TL’nin üzerinde ilave ciro artışı sağlamıştır ve toplam 7 uluslararası ve 6 yerel ödüle layık görülmüştür.
http://www.tani.com.tr