Beko, Yetkili Satıcıları ile İstanbul’da Buluştu
Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç:
“Arçelik şirketimiz göğsümüzü kabartan başarıları, teknolojisi ve aldığı patentler, gerek yurt içindeki, gerek yurtdışındaki istikrarı ile hepimizin gururu, yurtdışına açılan kapımmız, yüz akımız oldu. Bu yıl 60. kuruluş yıldönümünü kutlayan Arçelik, Koç Topluluğu içindeki önemi ve büyüklüğü nedeniyle amiral gemisi olma özelliğini koruyor. Ne mutlu ki Şirketimiz, sadece iç denizlerde değil, özellikle Beko markamızla okyanuslarda da gezen heybetli bir gemi.”
Arçelik A.Ş.’nin uluslararası markası Beko, Türkiye’nin ve dünyanın farklı bölgelerinden gelen 1240 yetkili satıcısı ile İstanbul’da düzenlenen 6. Uluslararası Beko Yetkili Satıcılar Toplantısı’nda bir araya geldi. Toplantıya Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi M. Koç, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Dr. Fatih Kemal Ebiçlioğlu ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu katıldı. Sektörle ilgili gelişmelerin değerlendirildiği toplantıda, yetkili satıcılar görüş ve beklentilerini dile getirdiler. Prof. Dr. Osman Müftüoğlu’nun konuk konuşmacı olarak yer aldığı toplantıda ayrıca 30, 40, 50 ve 55 yılını tamamlayan yetkili satıcılara hizmet ödülleri verildi.
Mustafa V. Koç: “60. yıldönümünü kutlayan Arçelik, Beko markasıyla okyanuslarda gezen heybetli bir gemi”
Toplantının açılış konuşmasını yapan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Arçelik’in başarıları, teknolojisi, aldığı patentler, yurtiçindeki ve yurtdışındaki istikrarı ile Koç Topluluğu içinde amiral gemisi olma özelliğini koruduğunu belirterek, “Arçelik artık sadece iç denizlerde değil, özellikle Beko markamızla okyanuslarda da gezen heybetli bir gemi. Bu yıl Arçelik’in kuruluşunun 60. Yıldönümünü kutluyoruz. 60 yıllık köklü kültür ve insan kaynağı ile sektördeki konumumuzu her zaman daha yukarı taşımayı hedefliyoruz” dedi. Beko’nun son 7 yılda Avrupa’da pazar payını en çok artıran marka olduğunu ve Avrupa’nın ikinci büyük beyaz eşya markası olarak başarısını sürdürdüğünü söyleyen Mustafa V. Koç, mevcut operasyonlara ilave olarak, Güneydoğu Asya yatırımına başladıklarını ve Tayland’da bölge ülkeleri için üretim yapacak buzdolabı fabrikasının temellerini attıklarını belirtti. Mustafa V. Koç, “Beko ile Türkiye’den küresel marka çıkarma başarısı gösteren Koç Topluluğu, faaliyette bulunduğu her alanda iddiasını sürdürüyor” dedi.
Arçelik A.Ş. ve Beko markası ile Türkiye’de ve yurt dışındaki yatırımlarını sürdüreceklerini ifade eden Mustafa V. Koç, “Bundan sonraki dönemde de hedefimiz, faaliyet gösterdiğimiz coğrafyalarda pazar payını daha ileriye taşımak, grubun ürün ve hizmetlerini tüketicilere en iyi şekilde aktarmak ve dünyada saygın bir markanın elçileri olduğumuzu her alanda hissettirmektir. Topluluk ve Arçelik Ailesi olarak bayilerimizi ve servislerimizi desteklemeye devam edeceğiz.”dedi.
Levent Çakıroğlu: “Arçelik A.Ş., Koç Topluluğu’nun global pazarlarda büyüme stratejisine en önemli katkıyı sağlayan şirket olmaya devam edecek”
Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu da Arçelik A.Ş.’nin başarılarının ardında son derece yetkin ve donanımlı çalışanları ile markayı Türkiye'de ve dünyada başarıyla temsil eden yetkili satıcılar, distribütörler ve iş ortaklarının olduğunu söyledi. Çakıroğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Koç Holding stratejisinde, global pazarlarda büyüme ve yeni işler önceliklerimiz arasında yer alıyor. Arçelik şirketimiz de, Beko markamızla Koç Topluluğu’nun global pazarlarda büyüme stratejisine en önemli katkıyı sağlayan şirket olmaya devam edecek. Şirketimiz global yolculuğunda hızla mesafe alırken; Türkiye’deki ayrıcalıklı konumumuzu güçlendirmeye, sahip olduğumuz liderliği pekiştirmeye kararlılıkla devam edeceğiz.”
Fatih Kemal Ebiçlioğlu: “2014 yılında Beko markalı beyaz eşya satış adedimiz 10 milyonu geçti.” Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Kemal Ebiçlioğlu ise 2008-2014 döneminde, Beko markalı satışların 2 katından fazla büyüdüğünü, beyaz eşya özelinde değerlendirildiğinde bu dönemde satışların 3 katını aştığını belirten Ebiçlioğlu: “2014 yılında Beko markalı beyaz eşya satış adedimiz 10 milyonu geçti. Bugüne kadar elde ettiğimiz başarılar ve ulaştığımız konum bizi heyecanlandırıyor; gururlandırıyor. Ancak, gelişimin ve dönüşümün sonu olmadığını da biliyoruz. Bu bilinçle; önümüzdeki dönemde de, aynı heyecanla ve bayilerimizden aldığımız güç ile birlikte yeni başarılara koşacağımıza inanıyorum. Şirketimizin öncü konumunu daima daha ileriye taşıma, kendimizi aşma ve daha yükseğe ulaşma arzusu içinde olacağız” dedi. Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu: “Türkiye pazarı en önemli önceliğimiz”
Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu yaptığı konuşmada, 130’dan fazla ülkede faaliyetlerini başarıyla yönettiklerine vurgu yaptı ve pazarları çeşitlendirerek rakiplerle uzun yıllardır uluslararası platformda rekabet ettiklerini belirtti. Bulgurlu, rekabetin çok yoğun olduğu Avrupa’da son 7 yılda en hızlı büyüyen beyaz eşya markasının Beko olduğunu hatırlatarak, “Dünyada pek çok farklı coğrafyada ve çetin rekabet ortamında varlığımızı güçlendirdiğimiz gibi, iç pazarda da omuz omuza verip çıtayı daha da yukarılara taşıyacağız. Markamızın doğduğu ve dünyaya açıldığı Türkiye pazarı, en önemli önceliğimiz. Türkiye pazarındaki başarılı grafiğimiz, daha yüksek hedefler için bize güç veriyor. Önümüzdeki dönemde küresel pazarda büyümeyi sürdürürken yurt içi bayilik ağımızı da günün şartlarına göre yenileyip geliştireceğiz. Müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayabilmek için güç birliği yapacağız” dedi.
Global arenada gerçekleştirdikleri çarpıcı büyümeyi Türkiye’de de yakalamak için yeni ürün gruplarına odaklanacaklarını söyleyen Bulgurlu, bayilere şöyle seslendi: “Yenilikçi, üstün kaliteli, tasarımıyla göz dolduran ve rekabette farkımızı ortaya koyan ürünlerimizle satışlarınızı destekleyeceğiz. Karşılıklı güven ve yapacağımız yatırımlarla işlerimizi daha da büyüteceğiz. Kurum kültürümüz, insan kaynağımız ve sizler en büyük güvencemizsiniz.”
Toplantının diğer konuşmacılarından Arçelik A.Ş. Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, Arçelik A.Ş.’nin 60. kuruluş yıldönümünün kutlandığı 2015 yılında çok başarılı bir yıl geçireceklerini, bunun için de hep beraber omuz omuza çalışacaklarını belirtti. Arçelik A.Ş. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük ise, 2014 yılının Beko için önemli değişimlerin yılı olduğunu söyleyerek her zaman daha iyiye ulaşma yolunda, değişime öncülük hedefiyle sürdürülen marka yolculuğunda yaptıkları çalışmalardan bahsetti.
Oğuzhan Öztürk: “Arçelik’in başarısının en önemli etkenlerinden biri güçlü ve yaygın servis ağı”
Yeşilköy WOW Hotel’de gerçekleştirilen toplantıların son gününde Arçelik A.Ş’nin Türkiye çapındaki yetkili servisleri bir araya geldi.
Arçelik A.Ş. Tedarik Zinciri, Satınalma ve Tüketici Hizmetleri’nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Oğuzhan Öztürk toplantıda yaptığı konuşmada, 2014 yılında çamaşır makinası, televizyon, ocak, fırın, aspiratör ve davlumbaz ürün gruplarında toplam 5,5 milyon adet ile tüm zamanların en yüksek montaj rakamlarına ulaşıldığını açıkladı. Yetkili servislere seslenen Öztürk şöyle konuştu: “Arçelik’in Türkiye’deki çok yüksek başarısının arkasında güçlü ve yaygın bayi ağımız, markalarımız, yüksek teknolojimizin yanı sıra en önemli etkenlerden biri de güçlü ve yaygın servis ağımızdır.”
“Arçelik şirketimiz göğsümüzü kabartan başarıları, teknolojisi ve aldığı patentler, gerek yurt içindeki, gerek yurtdışındaki istikrarı ile hepimizin gururu, yurtdışına açılan kapımmız, yüz akımız oldu. Bu yıl 60. kuruluş yıldönümünü kutlayan Arçelik, Koç Topluluğu içindeki önemi ve büyüklüğü nedeniyle amiral gemisi olma özelliğini koruyor. Ne mutlu ki Şirketimiz, sadece iç denizlerde değil, özellikle Beko markamızla okyanuslarda da gezen heybetli bir gemi.”
Arçelik A.Ş.’nin uluslararası markası Beko, Türkiye’nin ve dünyanın farklı bölgelerinden gelen 1240 yetkili satıcısı ile İstanbul’da düzenlenen 6. Uluslararası Beko Yetkili Satıcılar Toplantısı’nda bir araya geldi. Toplantıya Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi M. Koç, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Dr. Fatih Kemal Ebiçlioğlu ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu katıldı. Sektörle ilgili gelişmelerin değerlendirildiği toplantıda, yetkili satıcılar görüş ve beklentilerini dile getirdiler. Prof. Dr. Osman Müftüoğlu’nun konuk konuşmacı olarak yer aldığı toplantıda ayrıca 30, 40, 50 ve 55 yılını tamamlayan yetkili satıcılara hizmet ödülleri verildi.
Mustafa V. Koç: “60. yıldönümünü kutlayan Arçelik, Beko markasıyla okyanuslarda gezen heybetli bir gemi”
Toplantının açılış konuşmasını yapan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Arçelik’in başarıları, teknolojisi, aldığı patentler, yurtiçindeki ve yurtdışındaki istikrarı ile Koç Topluluğu içinde amiral gemisi olma özelliğini koruduğunu belirterek, “Arçelik artık sadece iç denizlerde değil, özellikle Beko markamızla okyanuslarda da gezen heybetli bir gemi. Bu yıl Arçelik’in kuruluşunun 60. Yıldönümünü kutluyoruz. 60 yıllık köklü kültür ve insan kaynağı ile sektördeki konumumuzu her zaman daha yukarı taşımayı hedefliyoruz” dedi. Beko’nun son 7 yılda Avrupa’da pazar payını en çok artıran marka olduğunu ve Avrupa’nın ikinci büyük beyaz eşya markası olarak başarısını sürdürdüğünü söyleyen Mustafa V. Koç, mevcut operasyonlara ilave olarak, Güneydoğu Asya yatırımına başladıklarını ve Tayland’da bölge ülkeleri için üretim yapacak buzdolabı fabrikasının temellerini attıklarını belirtti. Mustafa V. Koç, “Beko ile Türkiye’den küresel marka çıkarma başarısı gösteren Koç Topluluğu, faaliyette bulunduğu her alanda iddiasını sürdürüyor” dedi.
Arçelik A.Ş. ve Beko markası ile Türkiye’de ve yurt dışındaki yatırımlarını sürdüreceklerini ifade eden Mustafa V. Koç, “Bundan sonraki dönemde de hedefimiz, faaliyet gösterdiğimiz coğrafyalarda pazar payını daha ileriye taşımak, grubun ürün ve hizmetlerini tüketicilere en iyi şekilde aktarmak ve dünyada saygın bir markanın elçileri olduğumuzu her alanda hissettirmektir. Topluluk ve Arçelik Ailesi olarak bayilerimizi ve servislerimizi desteklemeye devam edeceğiz.”dedi.
Levent Çakıroğlu: “Arçelik A.Ş., Koç Topluluğu’nun global pazarlarda büyüme stratejisine en önemli katkıyı sağlayan şirket olmaya devam edecek”
Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu da Arçelik A.Ş.’nin başarılarının ardında son derece yetkin ve donanımlı çalışanları ile markayı Türkiye'de ve dünyada başarıyla temsil eden yetkili satıcılar, distribütörler ve iş ortaklarının olduğunu söyledi. Çakıroğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Koç Holding stratejisinde, global pazarlarda büyüme ve yeni işler önceliklerimiz arasında yer alıyor. Arçelik şirketimiz de, Beko markamızla Koç Topluluğu’nun global pazarlarda büyüme stratejisine en önemli katkıyı sağlayan şirket olmaya devam edecek. Şirketimiz global yolculuğunda hızla mesafe alırken; Türkiye’deki ayrıcalıklı konumumuzu güçlendirmeye, sahip olduğumuz liderliği pekiştirmeye kararlılıkla devam edeceğiz.”
Fatih Kemal Ebiçlioğlu: “2014 yılında Beko markalı beyaz eşya satış adedimiz 10 milyonu geçti.” Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Kemal Ebiçlioğlu ise 2008-2014 döneminde, Beko markalı satışların 2 katından fazla büyüdüğünü, beyaz eşya özelinde değerlendirildiğinde bu dönemde satışların 3 katını aştığını belirten Ebiçlioğlu: “2014 yılında Beko markalı beyaz eşya satış adedimiz 10 milyonu geçti. Bugüne kadar elde ettiğimiz başarılar ve ulaştığımız konum bizi heyecanlandırıyor; gururlandırıyor. Ancak, gelişimin ve dönüşümün sonu olmadığını da biliyoruz. Bu bilinçle; önümüzdeki dönemde de, aynı heyecanla ve bayilerimizden aldığımız güç ile birlikte yeni başarılara koşacağımıza inanıyorum. Şirketimizin öncü konumunu daima daha ileriye taşıma, kendimizi aşma ve daha yükseğe ulaşma arzusu içinde olacağız” dedi. Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu: “Türkiye pazarı en önemli önceliğimiz”
Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu yaptığı konuşmada, 130’dan fazla ülkede faaliyetlerini başarıyla yönettiklerine vurgu yaptı ve pazarları çeşitlendirerek rakiplerle uzun yıllardır uluslararası platformda rekabet ettiklerini belirtti. Bulgurlu, rekabetin çok yoğun olduğu Avrupa’da son 7 yılda en hızlı büyüyen beyaz eşya markasının Beko olduğunu hatırlatarak, “Dünyada pek çok farklı coğrafyada ve çetin rekabet ortamında varlığımızı güçlendirdiğimiz gibi, iç pazarda da omuz omuza verip çıtayı daha da yukarılara taşıyacağız. Markamızın doğduğu ve dünyaya açıldığı Türkiye pazarı, en önemli önceliğimiz. Türkiye pazarındaki başarılı grafiğimiz, daha yüksek hedefler için bize güç veriyor. Önümüzdeki dönemde küresel pazarda büyümeyi sürdürürken yurt içi bayilik ağımızı da günün şartlarına göre yenileyip geliştireceğiz. Müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayabilmek için güç birliği yapacağız” dedi.
Global arenada gerçekleştirdikleri çarpıcı büyümeyi Türkiye’de de yakalamak için yeni ürün gruplarına odaklanacaklarını söyleyen Bulgurlu, bayilere şöyle seslendi: “Yenilikçi, üstün kaliteli, tasarımıyla göz dolduran ve rekabette farkımızı ortaya koyan ürünlerimizle satışlarınızı destekleyeceğiz. Karşılıklı güven ve yapacağımız yatırımlarla işlerimizi daha da büyüteceğiz. Kurum kültürümüz, insan kaynağımız ve sizler en büyük güvencemizsiniz.”
Toplantının diğer konuşmacılarından Arçelik A.Ş. Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, Arçelik A.Ş.’nin 60. kuruluş yıldönümünün kutlandığı 2015 yılında çok başarılı bir yıl geçireceklerini, bunun için de hep beraber omuz omuza çalışacaklarını belirtti. Arçelik A.Ş. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük ise, 2014 yılının Beko için önemli değişimlerin yılı olduğunu söyleyerek her zaman daha iyiye ulaşma yolunda, değişime öncülük hedefiyle sürdürülen marka yolculuğunda yaptıkları çalışmalardan bahsetti.
Oğuzhan Öztürk: “Arçelik’in başarısının en önemli etkenlerinden biri güçlü ve yaygın servis ağı”
Yeşilköy WOW Hotel’de gerçekleştirilen toplantıların son gününde Arçelik A.Ş’nin Türkiye çapındaki yetkili servisleri bir araya geldi.
Arçelik A.Ş. Tedarik Zinciri, Satınalma ve Tüketici Hizmetleri’nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Oğuzhan Öztürk toplantıda yaptığı konuşmada, 2014 yılında çamaşır makinası, televizyon, ocak, fırın, aspiratör ve davlumbaz ürün gruplarında toplam 5,5 milyon adet ile tüm zamanların en yüksek montaj rakamlarına ulaşıldığını açıkladı. Yetkili servislere seslenen Öztürk şöyle konuştu: “Arçelik’in Türkiye’deki çok yüksek başarısının arkasında güçlü ve yaygın bayi ağımız, markalarımız, yüksek teknolojimizin yanı sıra en önemli etkenlerden biri de güçlü ve yaygın servis ağımızdır.”